Termíny

31.10. 2017 / 19:00

Informace

🌀 Steve Hauschildt (ex-Emeralds, Kranky /US)
https://stevehauschildt.bandcamp.com/
http://www.kranky.net/artists/stevehauschildt.html

🌐 SÍTĚ (Tomáš Palucha, Obelisk of Light /CZ)
http://sitesitesite.bandcamp.com/
https://stoned-to-death.bandcamp.com/album/s-t-obelisk-of-light-split-mc

💠 Jano Doe + Wim Dehaen (Genot Centre /CZ)
https://soundcloud.com/wimdehaen
https://soundcloud.com/janodoe

Obývák 31. října přivítá jedno z nejvýraznějších jmen současné abstraktní hudby Steva Hauschildta (ex-Emeralds), kterého doplní domácí impresionisté Sítě (Tomáš Palucha, Obelisk of Light) a retro-futurističní hlukaři Jano Doe a Wim Dehaen. Omezený počet lístků je v prodeji na GoOut.cz.

Zakládající člen dnes již neexistující kapely Emeralds (Steve Hauschildt, Mark McGuire, John Elliott) do Prahy přijíždí se svým vzdušným pojetím ambientu silně ovlivněným “kosmische musik” Klause Schulzeho či Tangerine Dream. Na domovské značce Kranky vydal vloni nadšeně přijaté LP „Strands“ inspirované domovským Clevelandem a řekou Cuyahoga.

O lokální support se postarají Sítě, abstraktní kytarový projekt Jana Tomáše (Tomáš Palucha, ex-Mother, ex-Thema 11) a Jana Kašpara (Obelisk of Light, ex-Pavilon M2), a modulární ničitelka Jano Doe (Kolektiv) v kolaboraci s belgickým digitálním retušérem Wimem Dehaenem (Genot Centre). After bude v režii pořadatelského kolektivu SEED (Mike.H & Not_Me).

“Strands is one of Hauschildt’s finest efforts, unfolding through a dense fog of ambience and gently bubbling electronics, always staying weird and disobedient enough to offset its new-age tinge.” (80/100, Uncut)

“With a sound like rain dripping on cement in an abandoned industrial space, the piece strikes a balance between the abstract and driving sounds that bring to mind early Autechre.” (4.1/5, Resident Advisor)

“The tracks don’t so much develop as flow–and don’t so much flow as slide slowly, tidally, from one pole to another. Those poles are, to put it crudely, a smooth Badalamenti-like gloom and a more polyphonic, Vangelis-style choral sound.” (80/100, The Wire)